Як перевести офіс на віддалену роботу?
Основна тенденція останнього тижня — масовий перехід компаній на віддалену роботу, в тому числі й тих, які раніше навіть не розглядали такий формат. Для того щоб зробити це безболісно та не втратити ефективність при цьому, потрібно ретельно все продумати та підготувати. Ідеальним є варіант при якому на такий випадок у вас розроблений план дій. Але як показала практика таких меншість. Тому, даємо вам алгоритм дій, які потрібно зробити щоб перевести співробітників на віддалену роботу.
Перш за все потрібно визначити список співробітників, які будуть переведені на дім. Частина людей може залишитися працювати в офісі. Подбайте, щоб у них був доступ до того ж набору інструментів, що й у тих хто залишиться вдома. Потім розподіліть всю робочу техніку — комп'ютери та ноутбуки. При цьому, перш за все техніку потрібно залишати критичним кадрам.
Далі потрібно розв'язати питання з віддаленим адмініструванням. Далеко не всі співробітники впораються з установкою і налаштуванням необхідних програм — їм необхідно допомагати, причому робити це віддалено. Тому доречною буде програма teamviewer або її аналоги.
Оснастіть кожного працівника гарнітурою (навушники + мікрофон), адже тепер всі зустрічі будуть в режимі онлайн. Якість звуку при таких зустрічах критична, тому на ній економити не варто.
Організуйте чат для всієї компанії, якщо такого у вас ще немає.
Telegram підходить тільки для маленьких команд. Використовуйте Slack або Microsoft Teams для більших компаній.
Під рукою у людей має бути 2-3 альтернативних варіанти платформ для відеодзвінків. Zoom, Hangouts, Skype. Можна обходитися безкоштовними версіями.
Віртуальний онлайн простір для роботи з документами значно покращить роботу для всієї компанії. Ніяких папок на особистих пристроях співробітників - Google Docs / Office 365, що завгодно.
Віддалена робота не означає, що кожен працює коли хоче. У робочі години співробітники повинні бути доступні, тому визначте єдиний діапазон роботи компанії.
Якщо все зроблено, то в самому старті віддаленої роботи немає нічого складного:
Перевіряєте чек-лист готовності від ІТ та кадрової служби.
Оголошуєте про дату готовності.
Всі заходи, починаючи з цієї дати, заносяться в календарі. Замість звичайних зустрічей проводяться відеоколли.
Перший час у співробітників буде багато питань — заведіть канал допомоги в чаті, організуйте FAQ-сесії по переходу на роботу з дому у вигляді відеоконференцій з трансляцією на своїх співробітників.